Kiedy reklama w TV przeszkadza w odbiorze interesujących filmów lub programów, bilbordy szpecą ulice miast, a wręczane na każdym rogu ulotki irytują specjaliści znajdują inne rozwiązania. Czy reklama musi być niemile widziana? Oczywiście, że nie! Istnieje inny sposób dotarcia z marketingowym przekazem? Niezawodnym patentem są gadżety.

Nic tak nie cieszy jak miłe prezenty. Tą regułę doskonale znają i umiejętnie wykorzystują specjaliści od marketingu i Public Relations. To właśnie dzięki gadżetom komunikat reklamowy staje się mniej irytujący. Co więcej, potrafi on przebić się przez „zbroję” nawet najbardziej opornych i negatywnie nastawionych odbiorców.

Gadżetomania

Co jest ważniejsze jednorazowe zdobycie klienta czy też nawiązanie z nim długotrwałej relacji? Oczywiście to drugie, a więc budowanie dobrych skojarzeń, jak również lojalności i zaufania. Temu właśnie służą gadżety.  Miły prezent wzmacnia pożądane zachowania konsumentów. Mechanizm nagrody sprawia, że wokół marki nadbudowują się dobre skojarzenia, co przekłada się na jej pozytywny wizerunek. Ma to niebanalne znaczenie w przypadku budowania grupy lojalnych klientów.

Długopis i …coś jeszcze

Rynek gadżetów to miejsce pełne kreatywnych rozwiązań, z których garściami czerpie współczesny marketing. Długopis, ołówek czy kubek nie zamykają puli możliwości. Elegancka porcelana, elektryczny masażer, kubek termiczny, etui, torba na laptop, ekskluzywna walizka czy słodycze to dopiero wstęp do całej gamy możliwości – mówi przedstawiciel sklepu internetowego NajtanszeGadzety.pl.

Komu gadżet?

Kto wykorzystuje gadżety promując swoje usługi i produkty? Tu nie ma żadnych ograniczeń. Są one doskonałym rozwiązaniem zarówno dla ogromnych międzynarodowych koncernów, jak i niewielkich lokalnych firm. Gadżety to idealne nośniki logo, które żyją własnym życiem, a jednocześnie pozwalają trafić do niezwykle szerokiej grupy potencjalnych klientów.

źródło: http://www.prasoweinfo.pl/inne/gadzety-patenty-marketingowe-prezenty/
opublikowanie dnia: 4 czerwca 2014 r.